شیمیایی

بررسی قیمت های پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۵ تیر و ۱ مردادماه نشان می دهد که برخی از محصولات روندی صعودی و برخی دیگر نیز با کاهش قیمت روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به ایزوبوتانول با ۹.۳ درصد رشد نسبت به هفته قبل است، این کالا از رقم ۲هزار و ۴۳۷ تومان به رقم ۲ هزار و ۶۶۶ تومان رسیده است.

در رتبه بعدی افزایش قیمت ها نرمال بوتاول با ۵.۸ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا به میزان ۱۶۵ تومان گران شده است.

در رتبه بعدی هم دی اتیل هگزانول با ۵.۷ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا از رقم ۳ هزار و ۱۷۲ تومان به ۳ هزار و ۳۵۵ تومان رسیده است.همچنین اسیدترفتالیک نیز نسبت به هفته گذشته ۳.۴ درصد رشد قیمت داشته ، این کالا به میزان ۷۶ تومان گران شده است.

در ادامه اوره صنعتی با ۲.۴ درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته قرار دارد، زایلین مخلوط هم ۲.۹ درصد نسبت به هفته قبل گران تر شده است.

پارازایلین، سودمایع، بنزن، آروماتیک سنگین، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول و اسیداستیک نیز نسبت به هفته قبل افزایش قیمت داشتند، متانول نیز روندی ثابت نسبت به هفته قبل داشت و در قیمت ۷۸۴ تومان ثابت ماند.

در همین حال بیشترین کاهش قیمت متعلق به اورتوزایلین با ۲.۱ درصد کاهش است، این کالا از رقم ۲ هزار و ۳۷۳تومان به ۲ هزار و ۳۲۱ تومان رسیده است.

در گروه گازها، گاز پروپان، بوتان و LPG نیز روندی نزولی داشتند، استایرن منومر هم ۱.۵ درصد نسبت به هفته قبل ارزان شد.

کریستال ملامین و اوره پریل نیز با۰.۱ درصد کاهش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شد.

قیمت دلار نیز با ۰.۲ درصد افت نسبت به هفته قبل به رقم ۳ هزار و ۷۶۷ تومان برای محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها