پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۳ هزار و ۳۶۵ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری ۵۰ هزار و ۴۷۲ تن و تقاضای آن بالغ بر ۵۱ هزار و ۶۴۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری برخی از گریدهای پی وی سی، برخی از گریدهای پلی اتلن ترفتالات بطری و پلی استایرن های انبساطی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی وینیل کلراید S۶۵پتروشیمی غدیر با ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد.

همچنین پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱با ۱۰۱۲ تن عرضه ۲۹۸۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۸۱ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۷۶۸ تومان بود. پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ این مجتمع با ۱۳۲۰ تن عرضه ۴۲۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۴۵ تومان بود. معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری کردند. پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۵ این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۳۸ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۷۱۳ تومان بود.

درگروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰با ۱۰۰۰ تن عرضه ۲۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۱۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۹۰ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵ پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی مارون، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۰۵UV پتروشیمی جم و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۰۰۴TC۳۷ پتروشیمی لاله وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها