سکه

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۹۱۸ قرارداد رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال ارزش معاملات نیز به ۷۸۳ میلیارد ریال رسید.این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۲ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد شد.

همچنین بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم روز گذشته ثابت ماند و ۱۱ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه نیم سکه با افت ۶ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال و هر ربع سکه ۳ میلیون و ۷۷۵ هزار ریال عرضه شدند. سکه گرمی نیز روز گذشته تغییر قیمت نداشت و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۱۰ ریال به خریداران عرضه شد.

به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر ۵ سر رسید سکه در بورس کالای ایران روندی منفی داشتند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال ۹۶ با ۰.۴۶ درصد افت با رقم یک میلیون و ۲۱۳ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش ۰.۶۳ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و ۲۶۸ هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز مبادلاتی هفته گذشته ۰.۵۳ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با ۰.۵۷ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۰۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به آخرین روز مبادلاتی هفته گذشته با افت ۰.۶۴ درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و ۳۳۲ هزار تومان خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها