سکه

سکه حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۶ هزار و ۷۰۱ قرارداد رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال ارزش معاملات نیز به ۸۹۳ میلیارد ریال رسید.

این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با کاهش، ۱۲ میلیون و ۱۲۸ هزار ریال داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه ۶ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال فروخته شد، اما ربع سکه با افت به ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار ریال رسید و سکه گرمی هم به ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال رسید.

اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۲۵ دلار و ۲۰ سنت اعلام کرد که نسبت به روز دوشنبه ۲ دلار و ۹۰ سنت افزایش داشت. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ، یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۳۰ ریال به خریداران عرضه شد.

به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، هر ۵ سر رسید سکه در بورس کالای ایران روندی منفی داشتند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال ۹۶ با ۰.۲ درصد افت با رقم یک میلیون و ۲۱۸ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه کاهش ۰.۰۷ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۴۴ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و ۲۷۳ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه ۰.۱۱ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با ۰.۰۵ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۰۷ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز دوشنبه با افت ۰.۲۶ درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و ۳۳۸ هزار تومان خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها