بیلت

قیمت بیلت وارداتی و داخلی در ترکیه به دلیل رونق بازار واردات قراضه و بهبود تقاضای میلگرد در بازار داخلی این کشور با افزایش مواجه شد و انتظار می رود روزهای آتی حجم تقاضا نیز افزایش پیدا کند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،، قیمت بیلت سی آی اس 5 دلار نسبت به قبل از تعطیلات عید فطر افزایش پیدا کرد و 420 تا 425 دلار هر تن سی اف آر شد. اخیرا ترک ها بیشتر به دنبال خرید قراضه بوده اند تا بیلت ولی احتمالا تقاضای بیلت هم بهبود پیدا می کند چون رشد تقاضای میلگرد ، قیمت مقاطع را افزایش داده است.

در بازار داخلی نیز بیلت 10 دلار رشد داشت و به قیمت 430 تا 440 دلار هر تن درب کارخانه رسید.برخی به دنبال فروش این محصول در قیت 445 دلار نیز هستند زیرا فعالیت بازار بالا رفته و بازار میلگرد نیز پر رونق است.

صادرات بیلت ایران رو به بهبود

بنا بر گزارش متال اکسپرت رشد قیمت بیلت سی آی اس و افزیش قیمت های وارداتی در ترکیه موجب شده است تا عرضه کننده های بیلت ایران نیز به دنبال افزایش قیمت در روزهای آتی باشند.از طرفی انتظار می رود تقاضای خارجی نیز با افزایش مواجه شود.

احتمالا بیلت حمل سپتامبر ایران 394 تا 400 دلار هر تن فوب خواهد شد که نسبت به معاملات نیمه نخست ژوئن 15 دلار بالاتر خواهد بود. قیمت فعلی بیلت سی آی اس 405 تا 410 دلار هر تن فوب شده است. بازار واردات قراضه ترکیه نیز صعودی شده وامید بیشتری به بازار بیلت داده است.

منبع:ایفنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها