بورس کالا

طی هفته گذشته بالغ بر ۲۳۹ هزار و ۸۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر در بخش داخلی تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۳۸ هزار و ۷۲۹ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال داد وستد شد که از این میزان ۵ هزار و ۲۱۰ تن آن به مس اختصاص داشت، این در شرایطی است که ۲۲ هزار و ۸۵۶ تن فولاد، ۵۲۰ تن آلومینیوم، ۱۰ هزار تن کک و ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۱۵۵ هزار و ۶۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن قیر، ۴۲ هزار و ۶۸۹ تن مواد پلیمری،۵۲ هزار و ۴۶۰ تن وکیوم باتوم، ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۵۱۹ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار  و ۸۰۰ تن گوگرد و همچنین ۱۱۵ تن روغن خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته معامله ۴۴ هزار و ۶۸۱ تن انواع کالا به ارزش ۵۱۶ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار همچنین داد و ستد ۷ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۷ هزار و ۱۵۰ تن شکر سفید، ۳۰۰ تن ذرت، ۲۰۰ تن کنجاله و ۲۹ هزار و ۲۸۱ تن جو دامی را طی این هفته تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها