کراپ‌شده - نیکزادی پناه

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: تقویت و ثبات بازار خرما با عرضه این محصول در بورس کالا امکان پذیر است؛ زیرا خرما محصولی دو وجهی است که علاوه بر مشتریان داخلی در بازار بین المللی نیز صاحب برند است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،به نقل از خبرگزاری خانه ملت،حبیب الله نیکزادی پناه درباره عرضه محصولی همچون خرما در بورس کالا گفت: یکی از شاخص‌های عرضه خرما در بورس کالا، توزیع این محصول با تنوع تولید در بسته های معروف به دانه ای است که می تواند ارزش افزوده بهینه برای تولید کننده ایجاد کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسته بندی ۶۰۰ و ۸۰۰ گرمی شایسته خرمای ناب ایرانی نیست،تصریح کرد: نمی توان خرما ایرانی را دارای ساختار فله ای دانست ،اما بسته بندی خرمایی ایرانی نیز با استانداردهای بین المللی فاصله دارد.

وی افزود: بنابراین با توجه به ساختار و عملکرد بورس کالای ایران حرف و حدیث‌های نرخ خرما با ارائه این محصول ارزآور در بورس کالا پایان می یابد و همچنین اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیز از بازار این محصول رخت می بندد.

وی ادامه داد: مشخص شدن مبدا تولید،قیمت گذاری شفاف و مولفه های اقتصادی داخلی از دستاوردها و مزیت های عرضه خرما در بورس کالا است.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، یادآورشد: تقویت و ثبات بازار خرما با ارائه این محصول در بورس کالا امکان پذیر است زیرا خرما محصولی دو وجهی است که علاوه بر مشتریان  بسیار داخلی در بازار بین المللی نیز صاحب برند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها