کراپ‌شده - پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۱ هزار و ۷۸۸ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۰ هزارتن و تقاضای آن بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۶۸ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی امروز پس از تعطیلات عید فطر، بازار نسبتا آرام بود و تنها منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با رقابت مورد معامله قرار گرفت. این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۱ تومان معامله شد، بالاترین قیمت ثبت شده برای این کالا ۳ هزار و ۷۰ تومان بود. مابقی محصولات نیز با توجه به تقاضای پایین، با قیمت پایه مورد داد و ستد قرار گرفتند.

به این ترتیب در گروه شیمیایی ها؛ منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با حجم ۲۲ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد، منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم ۳۳۰ تن با قیمت پایه خریداری شد، منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید و فرساشیمی هم به ترتیب با حجم های ۲۲۰ و ۴۴ تن با قیمت پایه مورد داد و ستد قرار گرفت.

در همین حال دی اتیلن گلایکول پتروشیمیمارون با حجم ۸۸ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۴۲۷ تومان معامله شد، دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم وارد سیستم مچینگ شد.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم ۱۶۵ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۸۶۶ تومان معامله شد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۰ تومان و حجم ۶۳۸ تن خریداری شد، این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با قیمت پایه ۳ هزار و ۸۰۷ تومان و حجم ۱۶۵ تن خریداری شد. اسید استیک فن آوران هم با حجم ۷۱۳ تن و قیمت پایه یک هزار و ۵۲۷ تومان توسط کارگزاران معامله شد.

به این ترتیب بازار محصولات شیمیایی روز آرامی را سپری کرد، نوسان منفی قیمت نفت و تعطیلات عید فطر از دلایل کاهش حجم تقاضا برای محصولات شیمیایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها