تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۲۲ شهریور ماه، شاهد عرضه انواع کالاهای شرکت ملی صنایع مس ایران است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۴ هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه ۱۷۷ هزار و ۲۱۷ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین ۳۵۰۰ تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۸۴ هزار و ۵۵۲ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن و  ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را با قیمت پایه ۱۸۵ هزار و ۱۰۲ ریال تجربه می کند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه ۷۷۰ تن تیرآهن سایز ۱۲ شرکت ذوب آهن اصفهان است.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۷۷ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت جی و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد روی تابلوی عرضه می رود. علاوه  براین، ۳۶ هزار و ۸۰۰ تن انواع قیر، ۱۶ هزار تن لوب کات، ۵۰۳۲ تن انواع مواد پتروشیمیایی و ۱۵۰ تن گوگرد کلوخه عرضه می شود.

تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۶۶۴۰ تن انواع قیر و ۷۰۰ تن عایق رطوبتی است.

گفتنی است، ۴ هزار تن گندم دروم، ۲ هزار تن روغن خام، یک هزار تن شکرسفید، یک هزار تن گندم خوراکی، ۲۵۰ تن ذرت دانه ای و ۴۰ تن برنج طارم روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۲۱۱ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها