تالار

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۱ هزار و ۵۴۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه محصولات ۵۷ هزارتن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۴ هزار و ۹۱۷ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های انبساطی، برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم و پی وی سی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در همین حال امروز دو محصول پلیمری برای اولین بار در تالار پتروشیمی عرضه شدند؛ به طوریکه پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰E۰۲ پتروشیمی کردستان و پلی اتیلن سنگین اکستروژن پتروشیمی ایلام روی تابلو رفتند که ۱۱۰ تن از محصول پتروشیمی ایلام با قیمت پایه ۴هزار و ۵۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

با این حال در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ پتروشیمی تندگویان با ۱۵۱۸ تن عرضه ۲۹۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۶۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۰۶ تن رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ این مجتمع با عرضه۵۰۶ تن، تقاضای ۲۵۹۶ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۰۰ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۵پتروشیمی تندگویان ۸۱۴ تن عرضه و ۳۵۰۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۶۴ تومان بود و معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۵۰۱ تومان خریداری کردند.

همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال با ۷۹۸ تن عرضه ۹۸۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۸۰ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم با ۲۰۰۲ تن عرضه ۲۲۸۸ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۶۷ تومان بود. کارگزاران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۷۸۱ تومان خریداری کردند.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی RP۳۴۰R این مجتمع هم با ۳۳۰ تن عرضه ۹۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۸۶ تومان رقم خورد.

در گروه پی وی سی ها؛ پلی وینیل کلراید S۶۵پتروشیمی غدیر ۱۲۰۰ تن عرضه و ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۱ تومان بود. این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۱۳۸ تومان مورد معامله قرارگرفت.

در همین حال امروز پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول، پلی وینیل کلراید S۶۰ پتروشیمی بندرامام، پلی پروپیلن نساجی HP۵۰۰J پتروشیمی مارون، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند و پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند وارد سیستم مچینگ شددند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها