سکه

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۹ هزار و ۵۵۳ قرارداد رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال ارزش معاملات نیز به بیش از یک هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال سید.

این در شرایطی است که  روز گذشته قیمت سکه در بازار نقدی افزایش پیدا کرد و سکه بهار آزادی یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان، نیم سکه ۶۳۹ هزار تومان و ربع سکه ۳۶۹ هزار تومان فروخته شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار و ۲۶۷ تومان قیمت خورد و اونس طلا که دو هفته پیش با یک درصد افت روی قیمت ۱۲۶۶ دلار ایستاده بود، روز جمعه به قیمت ۱۲۵۳ دلار رسید تا دومین هفته ماه ژوئن را هم با افتی ۱۳ دلاری یا حدودا یک درصدی به پایان برده باشد.
به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، ۴ سر رسید در بورس کالای ایران روندی منفی داشت و یک سررسید با رشد مواجه شد به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال ۹۶ با ۳۷ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۲۲۶ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز شنبه ۳۱ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با ۲۰ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۲۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز شنبه با افت ۲۳۱ درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار تومان خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها