کراپ‌شده - پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۱۰ هزار و ۱۱۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۶۳۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۹۷ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، ارتوزایلین ، منومر وینیل استات و منواتیلن گلایکول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۶۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۱۸تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با قیمت پایه یعنی ۲ هزار و ۵۴۵ تومان و حجم ۲۶۴ تن خریداری شد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند که به صورت سلف عرضه شده بود با نرخ پایه یعنی ۳ هزار و ۱۶۸ تومان و با حجم ۷۹۲ تومان مورد معامله قرار گرفت. منومر وینیل استات این مجتمع هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۸۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۰ تومان خریداری کردند.

ارتوزایلین پتروشیمی برزویه هم با حجم عرضه ۵۰۰ تن ۲۸۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۴۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۶۸ تومان بود.

از سوی دیگر کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با قیمت پایه ۳ هزار و ۸۴۹ تومان و حجم ۶۶ تن مورد داد و ستد قرار گرفت. اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با قیمت پایه یک هزار و ۵۴۶ تومان و حجم ۲۰۷ تن مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال بنزن پتروشیمی بندرامام با حجم ۱۰۰ تن با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت، استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با قیمت پایه یعنی ۳ هزارو ۶۶۷ تومان و حجم ۵۰۱۶ تن خریداری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها