شیمیایی

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۷ و ۲۱ خرداد نشان می دهد که برخی از کالاها با افت و برخ دیگر نیز با افزایش روبه رو شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش و کاهش قیمت نسبت به دو هفته گذشته متعلق به زایلین مخلوط و اسیدترفتالیک است. به طوری که زایلین مخلوط با ۱۵ درصد رشد به قیمت ۲ هزار و ۲۰۵ تومان رسید.

در همین حال اسیدترفتالیک با ۱۰ درصد افت نسبت به دو هفته گذشته به رقم ۲ هزار و ۳۴۶ تومان رسید.

در رده بعدی بیشترین افزایش قیمت پایه نیز نسبت به دو هفته اخیر اسیداستیک با ۱۲ درصد رشد رشد قرار دارد، این کالا از رقم یک هزار و ۳۷۲ تومان به یک هزار و ۵۴۶ تومان رسیده است.

همچنین ایزوبوتانول، نرمال بوتانول، اوره صنعتی، منواتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، استایرن منومر و اوره پریل هم نسبت به دو هفته گذشته روندی افزایشی داشتند.

به این ترتیب ایزوبوتانول ۶.۵ درصد، نرمال بوتانول ۲.۶ درصد، اوره صنعتی ۴.۵، منواتیلن گلایکول ۴.۹ درصد، دی اتیلن گلایکول ۲.۷ درصد، استایرن منومر ۲ درصد و اوره پریل هم ۲.۳ درصد نسبت به دو هفته اخیر رشد قیمت داشتند.

در همین حال دی اتیل هگزانول با ۶ درصد کاهش نسبت به دو هفته اخیر به رقم ۳ هزار و ۱۶۸ تومان رسید، همچنین پارازایلین هم ۵.۷ درصد کاهش قیمت داشت.

بنزن، اورتوزایلین،پارازایلین و آروماتیک سنگین نیز روندی نزولی نسبت به دو هفته اخیر داشتند، به طوری که بنزن ۲.۳ درصد، اورتوزایلین ۰.۹ درصد، پارازایلین ۵.۷ درصد و آروماتیک سنگین نیز ۱.۹ درصد افت قیمت داشتند.

کمترین افت قیمت نیز متعلق به کریستال ملامین با ۰.۰۵ درصد کاهش نسبت به دو هفته اخیر است، این کالا ازرقم ۴ هزار و ۸۷۰ تومان به ۴ هزار و ۸۶۷ تومان رسیده است.

در محاسبه قیمت پایه محصولات شیمیایی دلار با ۰.۱ درصد کاهش از رقم ۳ هزار و ۷۲۸ تومان به ۳ هزار و ۷۲۶ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها