• ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
  • کد خبر: 10602
آزمون.jpg

براساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، با تصویب کمیتۀ گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از امروز آغاز شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» سرپرست مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام زمان آغاز ثبت نام بیست و نهمین دورۀ آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تأکید کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از آزمون‌ها تا تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

شاهین احمدی با اعلام اینکه در این دوره تنها دو آزمون اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه سوم شهریورماه و در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز برگزار خواهد شد، افزود: مابقی آزمون‌ها همانند گذشته به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار خواهد شد.

احمدی همچنین تأکید کرد: با توجه به اینکه پس از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات، امکان جابجایی حوزۀ امتحانی وجود نخواهد داشت، لذا داوطلبین بایستی با در نظر گرفتن شرایط خود و در مدت اعلام شده حوزۀ امتحانی را انتخاب کنند.

وی همچنین یادآور شد: تصویر پذیرفته شدگان آزمون‌ها بر روی گواهی‌نامه‌های آنان درج خواهد شد، بنابراین لازم است تمامی داوطلبین درخصوص بارگذاری عکس مناسب در پروفایل خود اقدام کنند. در صورتی که تصویر داوطلبی مناسب نباشد، گواهی‌نامه مربوط به آن  صادر نخواهد شد.

علاقه مندان می توانند، برای آشنایی با سرفصل‌ها و هم چنین برنامۀ زمان‌بندی آزمون‌ها به آدرس http://icmc.seo.ir مراجعه کنند.

منبع: سنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها