پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۲ هزار و ۶۸۵ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۵۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول و اسیدترفتالیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید با با ۵۰۶ تن عرضه ۵۷۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۲۸ تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۳۳۰ تن عرضه ۷۷۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۲ هزار و ۴۶۲ تومان بود. بیشترین قیمت خرید این کالا هم ۲ هزار و ۵۳۴ تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم وارد سیستم مچینگ شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۵۵۰ تن عرضه ۲۴۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۱ تومان خریداری کردند.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم ۲۰۰ تن عرضه و ۲۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۲ هزار و ۶۱۳ تومان رقم خورد.

در همین حال کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با قیمت پایه ۴ هزار و ۸۷۰ تومان و حجم ۲۵۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

همچنین دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید و مارون با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند. بنزن و زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام هم با نرخ پایه خریداری شدند.

در همین حال دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند، اسید استیک پتروشیمی فن آوران و زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها