شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۷۳۴ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۷ هزار و ۵۹۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۱۱۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، منو اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات ، استایرن منومرو اسیدترفتالیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۳۳۰ تن عرضه ۱۴۱۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۲۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۳۴ تومان رقم خورد.

همچنین منواتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با ۵۰۶ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۲ هزار و ۴۳۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با نرخ پایه یعنی ۲ هزار و ۴۲۶ تومان خریداری شد، در همین حال منواتیلن گلایکول فرسا شیمی با ۱۱۰ تن عرضه ۳۵۲ تن تقاضا داشت و با میانگین نرخ ۲ هزار و ۴۴۸ تومان معامله شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۲۵۴۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۴ تومان رقم خورد.

کریستال ملمین پتروشیمی خراسان هم با نرخ پایه ۴ هزار و ۸۷۰ تومان و حجم ۱۹۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با ۴۵۱۲ تن عرضه ۸۹۲۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۹۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۲ تومان رقم خورد.

همچنین اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف و با حجم ۲۰۰ تن عرضه شد به میزان ۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۶۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۲۴ تومان بود.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، زایلین مخلوط وبنزن پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول سلف پتروشیمی شازند و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها