پلیمر

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۳۱ اردیبهشت و ۷ خردادماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۸۰ با ۲.۹ درصد افت نسبت به هفته قبل است، این کالا از رقم ۴ هزار و ۲۳۹ تومان به ۴ هزار و ۱۱۵ تومان رسیده است.

همچنین در رتبه دوم بیشترین افت قیمت، پلی اتیلن سبک خطی با ۱.۴ درصد کاهش قرار دارد، این کالا به میزان ۶۰ تومان نسبت به هفته قبل ارزان شده است.

در رتبه سوم هم پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی به ترتیب با افت ۱.۳ و ۱.۲ درصدی قرار دارند.

همچنین پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی اتیلن سبک فیلم نیز با افت ۰.۹ درصدی روبه رو شدند، این کالاها به ترتیب ۳۷ و ۳۸ تومان نسبت به هفته قبل ارزان شدند.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۱۰۰، پلی اتیلن سنگین بادی، تزریقی و دورانی نیز نسبت به هفته قبل به روند نزولی خود ادامه دادند. به طوری که به ترتیب ۳۰، ۱۸، ۲۳ و ۲۴ تومان نسبت به هفته قبل ارزان شدند.

همچنین پی وی سی ها هم به جز گرید ۶۵ روندی نزولی داشتند، به طوری که گرید ۵۷ و ۶۰ و ۷۰ نسبت به هفته قبل ۰.۱ درصد کاهش نرخ داشتند، اما گرید ۶۵ با ۰.۱ درصد افزایش قیمت روبه رو شد و از رقم ۳ هزار و ۱۱۱ تومان به ۳ هزار و ۱۱۶ تومان رسید.

در همین حال برخی از محصولات پلیمری با افزایش اندک قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، که در صدر آنها پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و SB قرار دارند، این کالا ۲.۴ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشتند.

اکریلوبوتادین استایرن هم با ۷۶ تومان رشد قیمت نسبت به هفته گذشته به رقم ۶ هزار و ۵۷۶ تومان رسید.

در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری قیمت دلار نیز با ۰.۴ درصد افت به رقم ۳ هزار و ۷۲۸ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها