پلیمر

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز (سه شنبه) ۲ خردادماه میزبان عرضه ۵۴ هزار و ۳۶۱ تن مواد پلیمری است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور انواع مواد پلیمری اعم از پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن، پلی بوتادین رابر، پلی استایرن، پلی اتیلن و استایرین بوتادین رابر عرضه می شود.

علاوه بر این ۲۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار تن لوب کات و ۲ هزار تن گوگرد نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی طی این روز به فروش می رسد.

شایان ذکر است، ۲۵ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز  شاهد عرضه یک هزار و ۲۲۰ تن شمش هزار پوندی و ۲۰۰ تن بیلت آلومینیوم است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۱۳۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار تن گندم دوروم، یک هزار و ۲۷۵ تن شکر سفید و ۳۰۰ تن  روغن خام را تجربه می کند. همچنین ۲ هزار و ۱۹۷ تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، یک هزار تن کنسانتره فسفات، ۳۰۰ تن شیر خشک، ۲۱۶ تن پودر نارگیل و ۳۵ هزار قطعه جوجه یک روزه  در بازار فرعی بورس کالای ایران  عرضه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها