شاپور محمدی

اردیبهشت ۹۶ با سرانجامی خوش به پایان رسید و روزهایی زیبا در فکر و ذهن مردمی بزرگ مانا شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، چه تصویری زیباتر از صفهای متراکم امید و نشاط و احساس مسئولیت؟ چه تصویری ماندگارتر از تصویر صورت های جوانان و باتجربه هایی که در این نقطۀ جهان، کسی در بیرون این مرزها سرنوشتشان را تعیین نمی‌کند؟ و چه تصویری زیباتر از لبخند مردمی که به رغم اختلاف سلیقه ها، برای تأثیرگذاری بر آیندۀ کشورشان، جز به گفتگو متوسل نمی‌شوند و وقتی رقابت تمام می‌شود، به رفاقت برمی‌گردند؟

بازار سرمایۀ ایران نیز مانند همۀ مردم ایران، روزهایی پرامید را گذرانده و پیش رو دارد. اهالی بازار مانند اکثریت قاطع مردم ایران بی‌تفاوت به آیندۀ خویش نبودند و هریک رأی خویش را برای انتخاب فردایی بهتر به صندوق ها ریختند.

خورشید پایان اردیبهشت که طلوع کرد، رفتار فعالان بازار سرمایه حکایت از امیدی نو داشت. سرمایه گذاران بازار سرمایه که حضوری پایدار و پر امید در این بازار داشتند، حالا روزی نو را به امید روزگاری بهتر از سر گرفتند و مطمئن به تقویت سیاست های مقوم بازار سرمایه هستند.

اینجانب به نمایندگی از فعالان بازار سرمایه، پیروزی بزرگ مردم ایران برای تثبیت پایه‌های امنیت و اقتدار کشور را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم. همچنین، با تبریک به رئیس‌جمهور محبوب و محترم جناب آقای دکتر روحانی برای جلب اعتماد دوبارۀ مردم ایران، از خداوند رحمان برای ایشان توفیق بیشتر مسئلت می‌کنم و آمادگی اهالی بازار سرمایه را برای یاری رساندن به دولت دوازدهم به ویژه ارتقاء نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه اعلام می دارد. والسلام

شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها