شیمیایی

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۴ و ۳۱ اردیبهشت نشان می دهد که برخی از محصولات با افزایش قیمت و برخی دیگر نیز روندی ثابت داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به استایرن منومر با ۸.۱ درصد رشد است، این کالا ۲۷۰ تومان نسبت به هفته قبل گران شده است.

در رتبه دوم افزایش قیمت ها منواتیلن گلایکول با ۵.۶ درصد رشد قرار دارد، این کالا از رقم ۲ هزار و ۲۲۲ تومان به ۲ هزار و ۴۳۵ تومان رسیده است.

در رتبه بعدی هم پارزایلین با ۴.۲ درصد افزایش قیمت قرار دارد، این کالا از رقم ۲ هزار و ۶۸۷ تومان از هفته قبل به ۲ هزارو ۸۰۲ تومان رسیده است.

همچنین آرومایتک سنگین، اورتوزایلین، زایلین مخلوط ، اسید ترفتالیک و اسید استیک هم نسبت به هفته قبل روندی افزایشی داشته اند. به طوری که آروماتیک سنگین ۳.۳ درصد رشد کرده و به رقم یک هزار و ۹۴۷ تومان رسیده است.

اورتوزایلین و زایلین مخلوط هم به ترتیب با ۰.۱ و ۰.۸ درصد افزایش قیمت روبه رو شده است. اسیدترفتالیک و اسیداستیک هم ۰.۷ و ۰.۶ درصد رشد قیمت داشته اند. به این ترتیب اسیدترفتالیک از رقم ۲ هزار و ۵۹۴ تومان به رقم ۲ هزار و ۶۱۳ تومان رسیده است. همچنین اسید استیک هم از رقم یک هزارو ۳۶۸ تومان به یک هزار و ۳۷۷ تومان در هفته جاری رسیده است.

در همین حال در گروه محصولات شیمیایی؛ سودمایع، اوره پریل و صنعتی، دی اتیل هگزانول، ایزوبوتانول و نرمال بوتانول نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشته و بدون تغییر قیمت بودند.

همچنین در محاسبه قیمت محصولات پتروشیمی، قیمت دلار نیز بدون تغییر در محدوده ۳ هزار و ۷۴۲ تومان مانده و در قیمت گذاری ها لحاظ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها