شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۳ هزار و ۹۶۰ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۷ هزار و ۲۴۳ تن و تقاضای آن هم ۲۱ هزار و ۲۵۶ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیلن هگزانول، کریستال ملامین، منواتیلن گلایکول، اسیدترفتالیک، دی اتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، اورتوزایلین و استایرن منومر با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با ۱۲۱۰ تن عرضه ۱۴۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۵۱ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با ۳۵۰ تن عرضه ۳۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۸۸۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۹۷ تومان بود.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه هم با ۵۰ تن عرضه ۷۵ تن تقاضا داشت، اما نهایتا  با نرخ پایه مورد داد و ستد قرار گرفت.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند با ۴۴۰ تن عرضه ۴۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۶۳ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۲ هزار و ۲۶۶ تومان خریداری کردند.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی شازند با ۸۰۵ تن عرضه ۸۲۸ تن تقاضا داشت، نهایتا این کالا با قیمت پایه مورد داد و ستد قرار گرفت.

دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۲۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۲۸۰ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۳ تومان بود.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با ۲۲۰ تن عرضه ۸۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۵۹۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۵۴ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها