شکر

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: به منظور تنظیم بازار شکر در ماه مبارک رمضان از ظرفیت بورس کالا استفاده می شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شرکت بازرگانی دولتی ایران ۸۰ هزارتن برنج و شکر را در قالب " طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت "ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور توزیع خواهد کرد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ۳۰هزار تن برنج مرغوب وارداتی از نوع سفید DM به تناسب جمعیت هر استان، در سراسر کشور توزیع و حواله کالای هر استان نیز ارسال شده است تا از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری توزیع شود.

حسن عباسی معروفان با بیان اینکه قیمت فروش برنج ها به مباشرین توزیع شامل فروشگاههای زنجیره ای و تعاونیهای مصرف، درب انبارهای این شرکت به ازای هرکیلو گرم ۲۴۰۰ تومان است، افزود: قیمت فروش برنج برای مصرف کنندگان نهایی در فروشگاهها به ازای هر کیلوگرم ۲۷۰۰ تومان تعیین شده است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص چگونگی توزیع شکر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در مجموع مقدار ۵۰ هزارتن شکر سفید درجه یک بین خانوار و صنف و صنعت کشور توزیع خواهد شد.

وی گفت : ۲۰هزار تن شکر سفید تصفیه شده‌ی درجه یک با توجه به جمعیت هر استان، جهت مصارف خانوار در نظر گرفته شده است که از طریق عاملان توزیع بین مردم  توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: قیمت شکر تحویلی به عاملان توزیع درب  کارخانه به ازای هر کیلوگرم ۲۵۲۰ تومان محاسبه شده است و عاملان موظف هستند این کالا را حداکثر به قیمت هر کیلو ۲۸۵۵ تومان به مصرف کننده نهایی بفروشند.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: ۳۰ هزار تن شکر سفید تصفیه شده‌ی درجه یک نیز جهت مصارف صنف و صنعت استانها در نظر گرفته شده است که صاحبان صنف و صنعت میتوانند از طریق مراجعه به بورس کالا یا دریافت حواله مستقیم از شرکت بازرگانی دولتی ایران به تناسب میزان مصرف و پروانه‌ی بهره برداری خود، خریداری کنند.

عباسی معروفان قیمت تحویل شکر به صنف و صنعت درب کارخانه را هر کیلو ۲۵۲۰ تومان اعلام کرد و افزود: صاحبان صنف و صنعت تا پایان سال ۹۶ مهلت مراجعه جهت خرید را شکر دارند.

وی تصریح کرد : فروشگاهها و تعاونیهای عامل توزیع کالاهای اساسی به تشخیص کارگروه تنظیم بازار هر استان و شهرستان و با توجه به پراکنش جمعیتی انتخاب می شوند و معاونت های اقتصادی و توسعه منابع استانداریها در سراسر کشور مسئولیت نظارت کامل بر توزیع کالاها تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها