پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۴۰ هزار و ۹۰ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۵۳ هزار و ۸۶۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۸۲ هزارو ۶۶۱ تن بود.

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی اتیلن سنگین دورانی ۳۸۴۰، پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ و برخی از گریدهای پی وی سی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XLپتروشیمی رجال با عرضه ۲۱۰ تنی به میزان ۲۱۶۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L این مجتمع هم ۲۱۰ تن عرضه و ۲۵۲۰ تن تقاضا داشت، این کالا هم با قیمت ۴ هزار و ۲۹۶ تومان داد و ستد شد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند با ۲۰۰ تن عرضه به میزان ۱۶۲۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را هم با نرخ ۴ هزار و ۲۹۶ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰Jجم هم با عرضه ۳۳۰ تنی ۴۹۰۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزارو ۲۹۶ تومان بود.

پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز هم پس از دو هفته غیبت، عرضه شده و مورد استقبال خریداران قرار گرفتند، به طوری که عرضه ۶۰۰ تنی پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ پتروشیمی تبریز ۱۴۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزارو ۱۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۰۹ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن های انبساطی پتروشیمی تبریز هم امروز مورد استقبال خریداران قرار گرفته و با رقابت از سوی آنها خریداری شدند.

پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم با عرضه یک هزارتنی به میزان ۱۵۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳  هزارو ۱۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۱۴۲ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن سبک خطی ۲۲۵۰۱AA پتروشیمی جم، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ آریاساسول، پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۵ پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۲TX۰۰ پتروشیمی لاله و پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پلیمر کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها